آخرین اخبار دانلود افلاین

در این وبلاگ آخرین اطلاعات دانلود گروهها را مشاهده خواهید کرد

آخرین اخبار دانلود افلاین

در این وبلاگ آخرین اطلاعات دانلود گروهها را مشاهده خواهید کرد

اطلاعیه گروه Tak-Offline

برگشت مبلغ دوستانی که برای دوره ی 13

مبلغ واریز کردند

نقل قول از مدیر سایت


با سلام


خوشبختانه یا شوربختانه حدود 2 ماه پیش ما تاپیک عضوگیری دانلود رو زدیم.

این تاپیک زدنش اشتباه بود یا درست بود نمی دونم ، اما کلاً من هیچ وقت از کاری که کردم (حداقل در دنیای نت) پشیمون نبودم و نشدم.
کلیه کارهایی که توی دنیای مجازی میشه خوبیش اینه که بیشتر جنبه ی مالی داره و از این رو قابل حل است.
نیازی به یک کم مختصر می بینم که تاپیک عضوگیری با درخواست دوستان ایجاد شد و بعد از کلی بدبختی دیدن و مصیبت کشیدن و ... تاپیک رو بستیم و باز دوستان تاپیک زدند که دانلود رو شروع کنید ، نظرسنجی بزارید و ... و ما هم تاپیک رو باز کردیم !!
از این رو یه وقفه ایجاد شد.
بعدش هم که برای هماهنگی هایی که باید میشد تاریخ دانلود دوره رو گذاشتیم هفته ی 4 مهر ماه که این وسط از شانس خوب ما اون مدل کارتی که برای دانلودر نیاز بود پیدا نشد و تو کل بازار نبود و ما مبلغی رو به جساب فروشنده ای ریختیم (که حدود 20 هزار تومان هر کارت رو گرون تر خریدیم) اما باز هم از شانس خوبمون مرسوه پستی توی همون اداره پست بلوک شد و مابقی ماجرا ...
که بالاخره هفته ی قبل کارت ها به دست ما رسید.
همزمان سرور جدید سفارش شده بود و مبلغ اکانت ها هم به حساب ریخته بودیم و سرویس ها فعال شده بود. تنها تاریخ شروع مک ها رو (اکتیو کردن مک و تاریخ دادن به اون) رو روی پلان نزده بودیم که فروشنده تأکید کرد که بعد از 5 دقیقه از تماس تلفنی ما و دادن تاریخ استارت ، مک فعال خواهد شد.
در این وسط سرویس مناسب برای دانلود چند مک سفارش داده شد (یک خط ای دی اس ال و یک خط وایر لس)
سرویس راپیدشیر و ... هم تهیه شد (:
خوب اما با تماسی که با فروشنده داشتیم مثل اینکه پروایدر دچار مشکل شده (پلان رسلری) و تاریخ رو نمی گیره (:
به همین دلیل من توی این چند روز بیش از 10 بار تماس گرفتم که هر بار یا جواب درستی نشنیدم یا به دلیل اینکه در حسینه تشریف داشتند و در ایام تاسوعا عاشورا بودیم کلاً یا گوشی رو جواب نمیدادند و یا اگر برمیداشتند چیزی این ور خط شنیده نمیشد.
در این راستا امروز بالاخره تونستیم ارتباط برقرار کنیم و از طریق ایمیل هم پاسخمون رو شنیدیم.

عکسی رو که در زیر قرار میدم نتیجه ی تمامی این زنگ زدن هاست.




برای دیدن بهتر عکس کلیک کنید


ما باز هم تا دوشنبه یا سه شنبه قرار شد صبر کنیم.

این وسط ممکنه مک ها اکتیو شن یا اکتیو نشن.
به همین خاطر لازم دونستم برای اینکه توی سایت دچار تاپیک های مزخرف و اسپم نشیم و چت باکس رو با این سوال تکراری اعضا پر نبینیم و سایت رو هم بی دلیل نبندیم این تاپیک رو ایجاد کنم و از دوستانی که به هر دلیل خسته هستند یا مبلغشون رو که نمیگم کمه و نه میگم زیاده دوست دارند پس بگیرند خواش کنم لطفاً شماره کارتشون رو به همراه اسم دارنده کارت به همراه مبلغ واریزی شون ارسال کنند (توجه کنید که هزینه وی پی ان ها از حساب شما کاسته خواهد شد) تا بتونیم مبلغ این عزیزان رو برگشت بزنیم.
دلخوری از اعضا در این دوره نداشتم و ندارم و امیدوارم که اگه باعث سردرگمی اعضا یا آزارشون شدم بنده رو به بزرگواری خودشون ببخشند.
قصد ما چیزی جز خوشحال کردن اعضا نبوده و تمامی مشکلات از طرف من نبوده که بخوام مشکل رو رفع کنم.
امکان برگشت مبلغ و سفارش از کس دیگه برای خرید سرویس متأسفانه وجود نداره چون هزینه مک ها از پلان آقای فروشنده کم شده.
به هر صورت اگر تمامی اعضا مبلغشون رو پس بگیرند باز هم مک ها فعال خواهند شد و این وسط تصمیم با من هست که دانلود آفلاین بدم یا اینکه مک رو بصورت شخصی اداره کنم. (:
اما اگر حتی یوزری مبلغش رو پس نگیره و منتظر آفلاین باشه مطمئن باشید دانلود رو از سر خواهیم گرفت یا در صورت حل نشدن مشکل می تونه باز طبق این تاپیک مبلغش رو پس بگیره.

از دوستانی که تا به امروز هم صبر کردند تشکر دارم و امیدوارم روزای خوبی همراه یا بدون گروه در پیش داشته باشند.

از امیر عزیز و آرش هم که در این مدتی که من کمتر بودم سایت رو اداره کردن تشکر دارم (:

تاپیک بسته میشه و کلیه مبالغ از طریق پیغام شخصی برگشت داده میشه.
این تاپیک با اخباری که از طرف فروشنده می گیریم ممکنه آپدیت شه.

شاد باشید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد