آخرین اخبار دانلود افلاین

در این وبلاگ آخرین اطلاعات دانلود گروهها را مشاهده خواهید کرد

آخرین اخبار دانلود افلاین

در این وبلاگ آخرین اطلاعات دانلود گروهها را مشاهده خواهید کرد

اطلاعیه شماره 3 در رابطه با سـوپــر دانــلـود گروه کینگ آفلاین

با سلام خدمت کاربران گرامی ،


پیرو اطلاعیه شماره 1 و 2 ، این اطلاعیه منتشر می شود.


اطلاعیه شماره یک در رابطه با ســــوپــر دانــلـــــــــود گروه کینگ آفلاین


اطلاعیه شماره 2 در رابطه با ســــوپــر دانــلـــــــــود گروه کینگ آفلاین


دوستان گرامی من تک تک پست های شما را طی این چند روز خواندم.


بدون هیچ مقدمه ای بگم که ما ه واره دوره دوم کینگ آفلاین موسوم به سوپر دانلود بروی ما ه و اره Intelsat 10-02 برگزار می شود و ما ه وا ره Atlantic Bird 3 از لیست ما خط خورد !


و اما دلایل این تغییر :


1- با توجه به اینکه هزینه برق بسیار بالا رفته است و کامپیوتر اکثر کاربران معمولی می باشد و جوابگوی روشن ماندن بصورت 24 ساعته رو ندارد ، تصمیم بر این شد که همان حجمی که قرار است در 24 ساعت دانلود شود ، طی 7 یا 8 ساعت دانلود شود تا هزینه استهلاک شما عزیزان به حداقل برسد.


2- ما ه و اره آتلانتیک برد 3 به گفته بسیاری از کاربران زیادی به سمت غرب هست و در اکثر منازل کاربران ، موانعی از جمله دیوار و ... نمی گذارد تا این ما ه وا ره دریافت شود.


3- در ما ه و اره اینتلست 02-10 ، سرویس ویژه ای برای آفلاین وجود دارد و این مک ها شیر نمی شوند ! و فقط توسط یک نفر قابل استفاده است ، بنابراین امکان هک شدن و افت سرعت به صفر می رسد. (سرعت در روز اول و آخر یکسان است) در ضمن این سرویس توسط سایر گروه ها هم تست شد و به مشکلی بر نخوردند. البته مک اختصاصی ما در آتلانتیک برد سه هم امنیت بالایی داشت ولی با توجه به شیر بودن ، رسیک بالایی از لحاظ امنیت داشت.


4- انتخاب ما ه و اره اینتلست 02-10 قطعی می باشد و لیست قیمت ها بزودی منتشر می شود.


5- با توجه به اینکه در اطلاعیه قبلی عرض کرده بودم که دانلود مجانی هم خواهیم داشت و با توجه به اینکه هزینه مک در ما ه و ار ه اینتلست 02-10 گران می باشد و مک های ارزان هم از امنیت کافی برخوردار نیستند ، دانلود مجانی فعلا منتفی است. در صورتی که استقبال شما عزیزان از سرویس ها پولی ما زیاد باشد ، بطور حتم سرویس رایگان هم راه اندازی می کنیم. البته احتمال این هم است که هر شب با استفاده از مک های پولی ، فایل هایی رو بصورت غیر کد شده دانلود کنیم.


6- لطفا اطلاعیه های قبلی را مطالعه کنید و در پست های بعدی از ماندن در W3 و ... حرفی به میان نیاید.


7- در اطلاعیه بعدی لیست قیمت ها منتشر می شود. تعداد مک پایه 4 عدد مک 1mbps هست که سرعت 120kb/sec تا 240kb/sec می دهند و هیچ محدودیت حجمی ندارند. در صورت استقبال تا 8 مک نیز قابل افزایش است. این مک ها فقط محدودیت زمانی دارند و از ساعت 1:30 شب تا 8:30 صبح قابل استفاده می باشند. مطمئن هستم که هنگامی که لیست قیمت ها و امکانات پلن ها را مشاهده نمایید ، شگفت زده می شوید !


8- در آخر هم از کلیه عزیزانی که برای گرفتن ماه و ا ره آتلانتیک برد به زحمت افتادند به شدت عذر خواهی میکنم و اگر هزینه ای بابت نصب این ما ه وا ره پرداخت کرده اند بنده حاضر هستم تا این هزینه رو بپردازم.


9- مشخصات ما ه و اره :


Intelsat 10-02 @ 1° West 

Freq : 11093

SR : 15551

POL : H

FEC : 7/8


نقشه پوشش : (در دو تصویر زیر )







با تشکر فراوان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد