آخرین اخبار دانلود افلاین

در این وبلاگ آخرین اطلاعات دانلود گروهها را مشاهده خواهید کرد

آخرین اخبار دانلود افلاین

در این وبلاگ آخرین اطلاعات دانلود گروهها را مشاهده خواهید کرد

اطلاعیه شماره 2 در رابطه با سـوپــر دانــلــود گروه کینگ آفلاین

اطلاعیه شماره 2 در رابطه با ســــوپــر دانــلـــــــــود گروه کینگ آفلاین


پیرو اطلاعیه شماره یک : اطلاعیه شماره یک در رابطه با ســــوپــر دانــلـــــــــود گروه کینگ آفلاین





با سلام خدمت همه کاربران گرامی ،

مشخصات ما ه  وا ره : دوستان گرامی پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بر اجرا نشدن پروژه سوپردانلود گروه کینگ آفلاین بروی ما ه و اره Eutelsat W3 و پروایدر Open SKY (بدلیل داشتن محدودیت حجمی و پایین بودن سرعت) ، در این اطلاعیه قصد انتشار اطلاعات جدیدی در خصوص سوپر دانلود دارم.

همانطور که در اطلاعیه قبلی عرض کردم ، تقریبا از تمامی م اه و اره ها مک خریداری کردم  !!!!!!  )  تا سرعت و امنیت را ارزیابی کنم (که هزینه سنگینی بر دوش من گذاشت). 



ما ه و اره  ه ایی که از آزمایش من سربلند بیرون آمدند :





Intelsat 10-02 @1W و Atlantic Bird 3 @ 5W 




ما ه و ا ره Intelsat 10-02 به دو دلیل از لیست من خط خورد ! 1- این ما ه واره سیگنال نسبتا ضعیفی بخصوص در نواحی مرکزی و شمالی ایران دارد. 2- مک های روزانه و با امنیت بالای موجود در این ما ه و اره بسیار گران قیمت هستند و مک های شبانه نیز از ساعت 1.5 شب تا 8.5 صبح به وقت ایران قابل استفاده بودند ! ابتدا قصد داشتم که از این ما ه واره سرویس اختصاصی 6 مگابایتی (750kb/sec) برای کینگ آفلاین تهیه کنم که بدلیل امنیت پایین این سرویس پشیمان شدم ! قابل ذکر است که سرویس 6 مگابایت در هیچ ما ه واره  ای بصورت عمومی ارائه نمی شود !


بنابراین ما ه و اره Atlantic Bird 3 @ 5W را انتخاب کردم چون هم امنیت بالایی دارد و هم سرعت بالایی دارد (سرعت در روز اول و آخر دوره یکسان است !) و هم محدودیت حجمی ندارد و بصورت 24 ساعته می توان دانلود داشت. این سرویس بصورت اختصاصی برای کینگ آفلاین بروی این ما ه وار ه ارائه می شود و می توان کینگ آفلاین رو بعنوان یک پروایدر در این ما ه  وار ه در نظر گرفت !


نحوه گرفتن این ما  ه و  اره نیز بسیار آسان است و چسبیده به ماهواره Nilesat است و سیگنال قوی ای در سراسر ایران دارد. همچنین براحتی با قیچی بروی ما ه و اره های Eutelsat W3 و Hotbird قابل دریافت می باشد. فرکانس کینگ افلاین بنا به دلایلی فعلا اعلام نمی شود ولی مطمئن باشید در سراسر ایران به راحتی قابل دریافت است. فرکانس نمونه دریافت این ماهواره :


Freq : 12711 , SR : 30000 , POL : H , FEC : 1/2



در ضمن فرکانس S1 هست و بروی همه کارت ها قابل استفاده است.


کینگ آفلاین سرویس ویژه ای جهت آموزش کاربران برای تصب این ما ه وا ره چه بصورت مقاله و چه بصورت آنلاین (یاهو مسنجر) و ... در نظر گرفته است که بزودی این سرویس راه اندازی خواهد شد تا حدالمقدور کاربران جهت نصب این ماه وا ره هزینه ای پرداخت نکنند.


نقشه پوشش در 2 تصویر زیر :








نحوه دانلود و مشخصات مک : در ابتدا باید عرض کنم که دوره دوم کینگ آفلاین هم پولی خواهد بود و هم مجانی ! برای دور دوم 4 مک اختصاصی پرسرعت در نظر گرفته شده است ( سرعت بین 120KB/sec و 300KB/sec خواهد بود ) که در صورت استقبال و حمایت شما عزیزان تا 8 مک نیز قابل افزایش خواهد بود. یک مک هم برای عزیزانی که توانایی مالی برای خرید اکانت اختصاصی سوپردانلود را ندارند یا اصلا دوست ندارند پول بدهند و به این کار اعتقاد ندارند ! و یا به هر دلیل دیگری عضو سوپردانلود پولی نمی شند ، تهیه شده است که سرعت این مک بین 64kb/sec تا 120kb/sec خواهد بود. سرعت ها تضمینی می باشد و در روز اول و اخر دوره یک سرعت را شاهد خواهیم بود ! 



و در آخر باید عرض کنم که سوپر دانلود بصورت 24 ساعته خواهد بود !!! و هر مک برای یک دسته فایل در نظر گرفته خواهد شد. مثلا یک مک مخصوص فیلم و سریال خواهد بود و بصورت بازه های 24 ساعته فیلم و سریال دانلود خواهد کرد و .... الی آخر.


قیمت ها هم طوری تنظیم خواهد شد که هم کاربران و هم بنده راضی باشیم !!!


منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید...

با تشکر




KB7
EnoSat
04.05.2010
11452 H
DVB-S
3000 7/8@INTV Prague-w-   A.Bird-3
Wide

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد