آخرین اخبار دانلود افلاین

در این وبلاگ آخرین اطلاعات دانلود گروهها را مشاهده خواهید کرد

آخرین اخبار دانلود افلاین

در این وبلاگ آخرین اطلاعات دانلود گروهها را مشاهده خواهید کرد

پاسخ دوستان

کامنت آقا سعید دی وی بی  گرامی


سلام
ممنون که اخرین تغییرات واخبار افلاین رو اطلاع رسانی میکنی
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با عنوان 
:به روز ترین اخبار ماهواره وکارتهایددی وی بی: لینک کن سپس به من در قسمت نظرات خبر بده در اسرع وقت لینک میشوید
خوشحال میشم یه سر به وب ما هم بزنی


پاسخ:
شما لینک شدید



کامنت آقا مم  گرامی


با سلام 
من می خواستم دانلود افلاین رو شروع کنم ولی نمی دونم به چه وسایلی نیاز هست در ضمن من لپتاپ دارم و نمی  دونم چه دی وی بی اکسترنالی بگیرم
اگه میشه راهنمایی بکنید
با تشکر


پاسخ:
سلام
1.کارت دی وی بی
2. د ی ش 
3. ال ان بی
4. سیم به مقدار لازم
5. نرم افزار دانلود افلاین( اسکاینت)

شما میتوانید از کارت دی وی بی اکسترنال استفاده کنید و کیوباکس و پروف این نوع کارتها عالی هستند




کامنت آقا امین  گرامی


سلام  ممنون از زحماتت

میشه لطف کنی اسکاینت iranoffline رو بزاری خودم پیدا نمیکنم


پاسخ:
به نظر بنده از اسکاینت لاین افلاین که در قسمت اسکاینت قرار دادم استفاده کنید ولی ابتدا در رولزش مکهای جدید را وارد کنید




کامنت آقا  حمید گرامی


اقا محمد ببخشید چون ای دی شما رو نداشتم مجبور شدم دوباره نظر بدم
این مک ی که بیست وچهار ساعت در ۱۰۷۷۱ دانلود میکنه پسوردهاشو از کجا باید پیدا کنیم؟
من حیفم میاد ۱۰۹۲۸ را هم دانلود نکنم راهی داره از هر دو فرکانس دانلود کنیم؟


پاسخ:
پسوردشون را هر از چند گاهی در وبلاگ قرار میدهم

ولی در فری افالین هم پسوردها را دوستان قرار میدهند

تنها راهش داشتن دو کارت و ال ان بی هست



کامنت آقا  سیاوش گرامی


فکر میکنم اگه شما دانلودتون رو روی فرکانش ۱۰۹۲۸ بزارید اگرچه سرعتش کمه ولی بازم طرفدار بیشتری دارید چون الان ۴ گروه روی این فرکانس فعال هستند و شبی حدودا ۴۰ گیگ دانلود میکنن... 
نظر من بود


پاسخ:
درسته ولی این مک ها اوایلش خوب رسیو میدهد و در آخر دوره سرعتش کم میشود



کامنت آقا omid  گرامی



سلام به شما آقا من یک سوالی داشتم 
من دیشب اسکاینت را گذاشته بودم تا فایل های گروه ها را بگیرم ولی دیشب فیل های net offline  را فقط پارت 1 را گرفتم ولی بقیه شب ها تمام پارت های این گروه را می گرفتم البته بگم من مک این گروه را در رولز خودم نزاشته بودم به نظر شما مشکل نداشتن مک ها در رولز بوده چرا شب های قبلی می گرفتم؟
مرسی


پاسخ:
فکر نمیکنم از رولز باشه

شاید اسکاینت مشکلی پیدا کرده که می بایست می بستید و دوباره باز میکردید

و یا پسوند فایلهای دریافتی را در G اسکاینت فعال نکرده بودید

ولی بهتر هست مک را در رولز وارد کنید





کامنت آقا  mj گرامی


سرعت دانلود خیلی پایینه.
پسورد فایلهای 500 مگی که با سرعت بالا دانلود میشه چیه؟


پاسخ:
برای به دست آوردن پسورد به سایت فری افلاین مراجعه کنید

بنده هم به کمی تاخیر در وبلاگ قرار میدهم





کامنت آقا  Raredown گرامی


دوستن اگر کسی لینک های offLiNeDvB.NeT

رو داره قرار بده تا فایل ها رو ترمیم بکنیم

لینک راپیدشیر هم باشه اشکالی نداره


پاسخ:
لینکها در لیست دانلود قرار می گیرد




کامنت   علی  آقا   گرامی



سلام شب بخیر خبری از pass  ایران کارد شرو EuroCamServers نیست ؟


پاسخ:
دیروز خونه نبودم

بزودی در وبلاگ قرار میگیرد






کامنت آقا سعید  گرامی


با سلام و تشکر از  پاسخگویی سریع و به موقع شما

چند سوال داشتم :
۱- من برای کارهای اینترنتی نیاز به اکانت ماهواره ایی دارم شما چه جهت  را پیشنهاد می کنید ؟

nss6-w6-w3

2- آیا با داشتن کارت های اعتباری ویزا کارت و یا پی پال امکان خرید مستقیم اکانت از شرکت های اپن اسکای و یا سایر شرکت ها وجود دارد؟

با تشکر


پاسخ:
سلام 

شرمنده دیروز خونه نبودم

1. به نظر بنده دبلیو3  ، چون اکانتهایش هک نمی شه(10928)
دو جهت دیگه اکانتهایش قابل هک هست 

2. بله این امکان وجود داره که بطور مستقیم خودتان خرید کنید







کامنت آقا ebrahij  گرامی



  سلام وبلاگ عالی از شما یک سوالی داشتم لطفا کمکم کنید

 من روی ماهواره EUTELSAT W3A برای دانلود آفلاین تنظیم کردم
ولی سرعتش خیلی پاینه قبلا بین 3 - 4 مگ بود الان 1 - 0 دیس خیلی داره باینکه سیگنا قوی دارم بازم  
لطفا راهنماییم کن با تشکر از شما 


پاسخ:
قبلا بله

ولی الان چند صباحی هست که 10928 هم دی سی داره و هم سرعت حداکثر ورودی اسکاینت 1.80 تا 2.00 هست






کامنت آقا حمید  گرامی


اگر ممکن هست لینک مستقیم و پسورد بازی کال آف دیوتی رو که گروه نت آفلاین دانلود کردند رو بگذارید. ممنون


پاسخ:
بزودی ...







کامنت آقا 4rooos  گرامی


سلام
مرسی بخاطر دانلود ولی من اکثر فایلام سوخت!
لینک مستقیم فایلها رو از کجا باید بگیرم ؟
مخوام ترمیم کنمُایا راهی هست واسه ترمیم کردن؟
4rooos@gmail.com
پاسخ:
سلام

در انجمن برای بنده در پیغام خصوصی لیست فایلهایی که لینک مستقیم آنها را میخواهید را بفرستید تا برای شما مستقیم کنم

در مورد سوال دومتان

بنده دو کارت دی وی بی دارم و خودم فایلهای ارسالی را چک کردم و بدون مشکل دریافت میکنم

یا استرسم ریدر مناسب نداری یا درصد دریافتتان پایینه که باعث دی سی میشه در غیر اینصورت نمیدونم!!!



کامنت آقا سعید گرامی:


محمد جون سلام
آقا این آدرس ایمیلت رو به ما می دی؟
می خوام یه چت کوچولو باهات داشته باشم
مرسی


پاسخ:
سلام 

offlinedvb1@yahoo.com



کامنتهای گوگولی گرامی :


آقا این قسمتی که در مود اجرای اسکاینت لینوکس تو ویندوز گذاشتین قسمتهای دانلودش کار نمیکنه
لطفا اگه امکانش رو دارید در جای دیگری اپولود کنید


پاسخ:
سلام دوست عزیز

لطف کنید پیگیری این اسکاینت را در وبلاگ  www.z-b.blogfa.com  دنبال کنید

با تشکر



مرسی از برنامه خوبتون


پاسخ:
قابلی نداشت



مرسی از راهنمایی تون


پاسخ:
قابلی نداشت





کامنت آقا حسین گرامی


با کدوم این اسکای نت ها سازگار هست؟


پاسخ:
دوستان به نظر بنده بهترین اسکاینتی که تا الان دیدم 1010 بوده





کامنت آقا سعید گرامی


فقط جهت اطمینان می خواستم بپرسم این لیستی که اعلام می شود قرار است همان شب دانلود بشود یا شب قبل دانلود شده است؟


پاسخ:
دیشب تا پارت 12 فیلم اول دانلود گردید

امروز هم مابقی لیست

پارت 13 و 14 فیلم اول  + فیلم دوم و سوم تکمیل می گردد

به امید خدا امشب لیست جدیدی در وبلاگ قرار خواهد گرفت




کامنت فرا آیتی گرامی


سلام
ممنون به خاطر وبلاگ که هر ثانیه آپدیتش می کنید واقعا جای تشکر داره
به نظر من البته نظر هست جسارت نباشه!
یه سایت ثبت کنید و یه انجمن توپ واسش بزارید مثل ویبولتین
در ضمن می شه یه بازی توپ معرفی کنید که از همه نظر چیزی کم نداشته باشه ؟
گرافیک فوق العاده بالا باشه
همه سبک از همه نظر بدون محدودیت داشته باشه مثل آدم کشی و رانندگی و ... توی مایه های جی تی آ اما خیلی بهتر و با کیفیت تر باشه
یه بازی باشه که حداقل سیستمی رو که من کلی واسش هزینه کردم توش کم بیاره
CPU : i7 - 940
VGA: 5980 2G DDR5
RAM: 5G G-Skill
همیشه توی کف یه بازی توپ بودم و هیچ وقت گیرم نیومد
بازی های زیادی رو نصب کردم مثل Just Cuase 2 اما یه خورده غیر طبیعی هستند
ممنونت می شم معرفی کنی داداش خوبم

امیدوارم توی تمامی مراحل زندگیت موفق باشی
دوست دارتون
داداش کوچیکت مهدی


پاسخ:
سلام دوست عزیز

قبلا این کار را انجام دادم ولی فرصت رسیدگی به این سایت (انجمن ) را ندارم

offlinedvb.ir

خودم اهل بازی نیستم ولی Lord عزیز بزودی بازی خوبی دانلود خواهد کرد



کامنت آقا حمید گرامی


اقا نوکریم
یه سوال داشتم خدایش جوابمو بده که چند ماه از کسی جواب نگرفتم
من می خواهم بعد از نه سال دانلود افلاین داشتن- حالا انلاین داشته باشم.
ایا شما رایگان دانلود میکنید؟
با چه نرم افزاری دانلود انلاین میشه انجام داد؟
خلاصه از همه چیزش میخام سر در بیارم
از لینک پیدا کردن تا دانلودر شدن


پاسخ:
سلام 

دوست عزیز نرم افزار خاصی نمی خواد

فقط یک کارت دی وی بی ( که دارید حتما ) و یک خط ارسال اطلاعات ( ای دی اس ال یا دیال آپ یا جی پی ار اس موبایل و ......)

شما کارتتان را نصب می کنید

در داخل درایور کارتتان نرم افزار دیتای مخصوص کارتتان موجوده

حالا نوبت به خرید اکانت می رسد

بعد از خرید اکانت باید تنظیمات فرکانس را در برنامه دیتای کارتتان انجام دهید( مثلا 10928 اپن اسکای) سپس یا ساختن یک وی * پ ی ان به سرور اپن اسکای متصل و اطلاعات خود را از طریق این وی * پ ی ان به سرور اونها ارسال و اطلاعات دریافتی را از طرق ست لایت  در یافت می کنید

پیدا کردن لینک با تجربیات خودتان در اینترنت بستگی داره و دانلودر شدن هم کار ینداره شما لینکهایی که پیدا کردین را به دانلود منجر می دهید و خودش یکی یکی دانلود میکنه



کامنت آقا سیاوش گرامی:

درود بر شما و سپاس بخاطر زحمتهای که میکشید 
ابتدا بگم من از دانلود آفلاین هیچی نمیدونم 
من از پراگ دی وی بی استفاده میکنم . کارت من هم اسکای استار نیست . ویزن پلاس هستش 
با توجه به این موضوع من میتونم از دانلود آفلاین استفاده کنم 
راستی من سه جهت دارم یوتلست 3 که فک کنم بیشترین دانلود از اون جهت باشه . هاتبرد و نایلست 
منتظرتان هستم . اگه میشه از اول برای من توضیح بدید و با چه برنامه ای باید استفاده کنم 
ممنونم از راهنمایی شما 
راستی نوشته بودی باید عضو بشید کجا باید عضو بشیم


پاسخ:

سلام دوست عزیز بهتر هست ابتدا آموزش کار با اسکاینت را یاد بگیرید که آموزشش در قسمت آموزش وبلاگ موجوده و همینطور لینک آنها را برای شما در همین جا قرار دادم







نوع کارت مهم نیست شما هم میتوانید افلاین داشته باشید بله همون یوتلست دبلیو3 بسیار مناسب هست و فعلا بیشتر دانلود ها را دارد بهترین برنامه هم اسکاینت هست که فعلا از این اسکاینتی که در وبلاگ قرار دادم استفاده کنید چون از تمام گروه ها دریافت دارد اسکاینت لاین می باشد ولی ریجکسش برای اسکاینت دوره قبل تک افلاین هست

تنها کاری که باید انجام بدهید این اسکاینت را دانلود و سپس استریم ریدر مخصوص کارت را از این آدرس ها

و یا این آدرس


دانلود کنید و د رپوشه اسکاینت کپی کنید بعد داخل پوشه اسکاینت فایل دیگر هست به نام skynet.ini ، آن را با نوت پد باز کرده و به دنبال این خط بگردید

incomplete=E:\sky\incomplete temp=E:\sky\temp ok=E:\sky\ok این آدرس محل ذخیر فایل های دریافتی می باشد حالا شما میتوانید بصورت دلخواه محل ذخیره فایلها را تغییر دهید و آدرس جدید را جایگزین کنید و در آخر سیو کنید برای افلاین نیاز به عضویت نیست و دانلود افلاین فری هستش ولی بعضی از گروهها دانلود را فقط برای اعضای سایت خودشان انجام میدهند و هزینه خرید مک را هم از اعضای خودشان جمع آوری کرده اند و بخاطر اینکه دیگران نتوانند از فایلهای آنها استفاده کنند فایلهایشان را کد میکنند که در این صورت باید عضو اون گروه باشید تا از فایلهای ارسالی استفاده کنید

موفق باشید





کامنت آقا محمد گرامی :


عنوان نامهعضویت ف   ی   ل   تر
متن نامهسلام می خواهم عضویت خبر نامه بشم ولی ف ی ل ت ر  هست  لطفا اگر می شود مرا عضو کنید با تشکر
پاسخ: دوست عزیز خبرنامه مشکلی ندارد و ف  ی  ل  تر نیست   شما از این آدرس استفاده کنید


شما ایمیلتان را ارسال کنید تا عضویتتان را ثبت کنم


http://offlinedvb3.blogsky.com


کامنت robodj گرامی :

عنوان نامهمک پر سرعت W3
متن نامهسلام دوست عزیز
خیلی کارت درسته
این چند تا مک پر سرعت شخصی هست یکیشون نزدیک 2 مگ دانلود داره
08c9a33642
08ca10d512
d0d7104115
راستی سرعت من افت کرده قبلا سرعتم روی 2.80 بود اما حالا زیاد که بشه 1.90 الی 2 مگابایت
آیا مال همه افت داره
سیگنالم هم روی 10928 کیفیت 57 و قدرت 100 با ال ان بی پرمیوم اچ دی و دی وی بی کارتم هم اسکای استار اس 2 هست با سیستم بالا 3 هسته ای ای ام دی ویندوز 7 64 بیت
پاسخ : ممنون از اعلام مکهای پرسرعت


بله دوست عزیز مکهای این جهت فقط در ابتدای فعالیت سرعت بالا دارند ولی بعد از مدتی سرعتشان  به 60 کیلو بایت در ثانیه و یا حتی کمتر افت میکند 




کامنت آقا مهرداد گرامی

متن نامهسلام.محمد رضا جان اول تشکر میکنم به خاطر ترمیم فایلها و بی نهایت ممنون از شما.لینک پارت های Celine.Dion-Taking.Chances.World.Tour.The.Concert رو که مربوط به عصر جوان هست میخوام.یکی از پارت ها رو باید ترمیم کنم.البته لینک مستقیم منظورم نیست.هر لینکی که داره.در وبلاگ گشتم پیداش نکردم.بعد اینکه کسی که اسکای استار 2.6 داره مشخص هست که تجربش بالاست و از وبلاگ هم پیداست که کارت حرف نداره.مرسی دوست خوبم

پاسخ: 


سلام دوست عزیز به این آدرس مراجعه کنید

http://offlinedvb2.blogsky.com/1389/07/21/post-301/


کامنت آقا مجید گرامی:


متن نامهسلام آقا محمدرضای گرامی من مخلص شما هم هستم .خیلی سایت باحالی دارید من قبلا هم آمادگی خودم را برای آفلاین شما اعلام کرده بودم. از شما به یک اشاره/از ما به سر دویدن.مخلصیم

سلام دوست عزیز .  ممنون از لطفی که به من و این وبلاگ داری . ولی اگر منظورتون این پست هست ، این پست به سایت offlinedvb.net مربوط میشه و نه این وبلاگ . 




کامنت آقا محمد گرامی :


عنوان نامهکارت
متن نامهسلام
ممنون بابت زحماتی که برای وبلاگ میکشید

داداش یه سوال :
کارت خوب برای دانلود آفلاین چیه؟
میگن کیو باکس خوبه.
چه مدلی  رو بهتر میدونی شما واسه آفلاین

ممنون.منتظرم

پاسخ: دوست عزیز خود بنده کارت کیو باکس دارم . تا الان مشکلی نداشتم  ولی جدیدا  یه موضوع نظرم را جلب کرده. 

بنده دو تا کارت دارم یکی اسکای استار 2.6 و یکی کیوباکس 8920 و هر دو روی w3a تنظیمه . هر دو را روی 10928 گذاشتم  و تست کردم دیدم اسکای استار مقدار کمتری دی سی انداخته و همچنین تعداد فایل های سوختم خیلی  خیلی کمتر بوده . دلیلشو نمیدونم . ولی در کل بگم کارت پروف و کیوباکس هر دوشون خوبن  و اگر منظور از تهیه کارت افلاین هست یکی از این دو کارت را تهیه کن




کامنت شعله گرامی:

عنوان نامهراهنمایی برای خرید
متن نامهسلام من می خوام یک کارت DVB بخرم بنظر شما بهترین کارت در حال حاظر کدو کارته؟
و اگه می شه تفاوتهای کارت رو با رسیور توضیح بدین؟
خودم دو تا کارت رو انتخاب کردم به نظرتون کدوم بهتر
1 -sky star USB2 HD CI
2- QBOXII DVB-S2 HD USB
پاسخ:  سلام . به نظر بنده کیوباکس بهتره





در ضمن به اطلاع دوستان برسانم  لینک دانلود  لاین افلاین در وبلاگ قرار نخواهد گرفت



کامنت آقا بهروز گرامی:


متن نامهدوست گرامی پرسشی داشتم در مورد گروه tbs team 
در این سایت مطرح شده که دانلود برای کسایی که کارت qbox  دارند و سریال کارت را برایشان بفرستند مجانیست .
من دوره های قبل سریال کارتم را برایشان نفرستادم و لینک ها را هم دریافت می کردم . آیا واقعا چنین کاری ممکن است که بر اساس نوع کارت دانلود را مجانی یا پولی کرد ؟
و خلاصه شما که عمری را در آفلاین بودید توصیه می کنید که این سریال را بفرستم یا نه ؟
پاسخ: نه دوست عزیز . دانلود این گروه را همه میتوانند دریافت کنند ولی آنهایی که سریال را به آدمین این سایت بفرستند ( به عنوان مثال میشوند عضو ویژه) و اگر فایلها کد شدند یا پسور گذاری شد ، پسورد و یا دیکودر در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت. حقیقتش نمیدونم که این سریال ها را برای چی میخواد ... برای گرفتن نمایندگی و یا ... نمیدونم



کامنت آقا مهرداد گرامی:


سلام.آدرس تک آفلاین رو لطف کنید.در ضمن شما که میگید مستقل هستید چرا سوال من رو درج نکردید؟شاید یک نفر جواب میداد.اینهمه گروه آفلاین.من 5 ساله با آفلاین آشنا شدم و تا الان در هیچ گروهی عضو نشدم.در مورد دیکودر شاپ کنجکاو بودم وگر نه همه گرو ها مدام فیلم میگرند و برای بنده هیچ ارزشی نداره.اگر مستقل بودید سوال بنده رو انعکاس میدادید.آفلاین دیروز اختراع نشده که اینقدر جانبدارانه عمل کنید.
اینهمه گروه اومدن و بعد از یک مدت رفتن.سرنوشت همه گروه ها همین هست.به هر حال نه دیکودر شاپ برام ارزشی داره نه فایل هاش.فایل های هیچ کدوشون برای من ارزشی نداره.چون مدام چرت دانلود میکنند.
ولی شما دوست عزیز ازت انتظار دیگری داشتم.موفق باشید.


پاسخ: دوست عزیز قبلا هم گفتم بنده فقط اخبار دانلود افلاین را اعلام میکنم  و مستقل.


بعضی مواقع از مدیران سایتها به بنده اعلام میکنند که این خبر را در وبلاگ قرار ندهید چون باعث رسیدن زیان به گروه آنها خواهد شد که من هم سعی کردم این کار را انجام ندهم وبعضی از مدیران هم خبرهای افلاینی را از طریق این وبلاگ اعلام میکنند. ولی در مورد شاپ ، گفتم که چون امتحان نکرده بودم جواب شما را ندادم و بعد از امتحان جواب شما را در قسمت نظرات قرار دادم. روال کار هم همینطور بوده و هست و پاسخ دوستان را فقط در قسمت نظرات اعلام میکنم و نه در وبلاگ. بعضی از دوستان در قسمت تماس با من  وبلاگ سوالاتشان را مطرح میکنند که چون در  آنجا گزینه ای برای پاسخ نیست مجبور هستم که در وبلاگ پاسخ بدهم.



کامنت آقا ابی گرامی  :


سلام خدمت محمدرضای پرتلاش.
میخواستم این فایندر نرم افزاری رو که لینک دانلودشو گذاشتم و روی کیو باکس و همه کارتهای دی وی بی دیگه کار میکنه رو به دوستان معرفی کنی.
-----------------------------------------------------------------------------
یک نرم افزار بسیار کاربردی و جالب که به شما در نصب و موقعیت یابی (جهت یابی) دیش کمک میکند . این نرم افزار توسط مهندسین روسی ProgDVB ساخته شده و با همه کارتهای DVB موجود کار میکند .
از امکانات این برنامه :
1 - محاسبه زاویه دیش و ساعت LNB
2 - نمایش گرافیکی سطح سیگنال و خواندن آن با صدای انسان و بوق
3 - نمایش نمودار از سیگنال
4 - قابلیت تشخیص و اسکن فوق العاده قوی ماهواره ها
5 - امکان تعریف سوئیچ
6 - امکان تعیین نوع LNB
7 - تنظیم موقعیت جغرافیایی شهرها (دارای لیست کل شهرهای ایران)و ...


حجم 4.9 مگابایت


پسورد :    www.sanecity.net

=========
پاسخ :  ممنون از شما دوست عزیز




کامنت آقا حیدر   گرامی :

عنوان نامههمکاری
متن نامهسلام محمد رضا جان من تا جایی که میتونم بات همکاری میکنم داداش
پاسخ : سلام دوست عزیز  ممنون از شما . دعوتنامه به ایمیل شما ارسال گردید


کامنت آقا kereshmah گرامی


عنوان نامهدانلود در قم
متن نامهسلام با این فر ک ا ن س ها در قم هم می شود دانلود کرد
پاسخ : بله دوست عزیز هر کس در پوشش این ستلایت باشه میتونه دانلود افلاین داشته باشه(منظورم جهت دبلیو3 در 7 درجه شرقی هست)




کامنت آقا عرفان گرامی:

عنوان نامهدر مورد آفلاین
متن نامهسلام آقا محمد رضا من هر روز آفلاین میگیرم از شاپ دی وی بی ولی هیچ کدومش باز نمیکنه همشون هم میرن توی dvb.rar تو mc 1 و همشون هم با فضای کاملشون میگیره ولی با rar باز میکنی خالی نشون میده میتونی راهنمایم کنی متشکر میشم
پاسخ: دوست عزیز فایلهای این گروه کد شده هستند به همین خاطر نمیتوانید فایلها را  مشاهده و باز کنید!




کامنت آقا احسان گرامی:

عنوان نامهیک اسکانیت واسه دبلیو 3  10928
متن نامه سلام . مرسی از جواب قبلی تون . اگه میشه  یک اسکانیت واسه دبلیو 3  10928
که مک های جدید رو ساپورت کنه  بزارین (فیلم . موزیک)  .  یا فایل رولز جدید
پاسخ : لینک دانلود اسکاینت در وبلاگ قرار گرفت و در این یک روزه تعداد بسیار زیادی دانلود شده> چند پست پایین تر مراجعه کنید.





کامنت آقا محسن  گرامی:


عنوان نامهعضویت دوره ۱۲
متن نامهسلام خسته نباشید من چنتا سوال داشتم اول اینکه تو همین قسمت باید مشخصات واریزی پول رو بنویسم دوم و*ی **پ*ی *ا**ن پلان۲ همون ف*ی ل ت ر ش ک ن هستش زمان استفاده ازش چه مدته سوم به محض شروع شدن دوره ۱۲از کجا باید اخبار دانلودرو بگیرم چهارم جواب این سوالامو از کدوم قسمت بگیرم با تشکر.


پاسخ : سلام دوست عزیز اول اینکه باید به سایت تک افلاین مراجعه کنید و مشخصات واریزی پول را از انجا تهیه و بعد از واریز به سایت تک افلاین مراجعه کنید و مشخصات را به آدمین سایت پیغام خصوصی کنید. دومی هم بله ولی خیلی عالی تر هست و فکر کنم مدتش هم یک ماه باشه. شما با استفاده از کارت دی وی بی و برنامه اسکاینت دانلود ها را دریافت میکنید



کامنت آقا مجید گرامی:

متن نامهسلام لطفا درمورد عضوگیری دوره جدید آفلاین سایت مرا راهنمایی کنید چون اولین بارمه و میخام عضو بشم برای دانلود. چکارباید کنم؟اگه میشه مختصر و مفید یادم بدین چکارکنم؟ممنون

پاسخ: شما به سایت تک افلاین مراجعه کنید اونجا تمام راهنمایی ها انجام شده . 

شماره حساب را دریافت می کنید و بعد پلان مورد نظر را انتخاب کنید و پول را به حساب آدمین تک واریز کنید و بعد مشخصات را برای آدمین پیغام خصوصی کنید. یادم رفت بگم اولین کار عضو شدن در سایت مربوطه هست. بعد شما جز وی ای پی سایت در میایید و نرم افزار دیکودر و بقیه امکانات سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


کامنت آقا مجید  گرامی :

متن نامهسلام آقا من هم میخام عضو دوره جدید شاپ دی وی بی بشم .پول را چگونه پرداخت کنم؟ممنونم جواب بدید

پاسخ: شرایط مثل پاسخ به کامنت بالاست


کامنت آقا مهرداد گرامی:

متن نامهسلام.محمد رضا جان از اینکه مدام وبلاگ رو به روز میکنی بی نهایت ازت ممنونم.فقط میتونم زبانی ازت تشکر کنم و روی بنرها کلیک کنم.موفق باشید

پاسخ : سلام آقا مهراد  ممنون از شما دوست عزیز



کامنت آقا بردیا   گرامی:


عنوان نامهدی وی بی
متن نامهسلام
من میخوام دی وی بی واسه اینترنت افلاین بخرم ولی نمیدونم چی خوبه. به نظر شما sky star s2 بهتره یا qbox 8920؟تا 100 تومن خودتون چی پیشنهاد میکنین؟ در مورد فرق بین 8920qbox سری جدید بگین با قبلیش .بد درسته که میگن  qbox نمیتوه سیموریت 35000 به بالا ساپورت کنه؟ ایا میشه با skystar s2  از s2 دانود داشت اخه  streamreder نداره واسه s2? مرسی به خاطر سایت باهالت

پاسخ : سلام دوست عزیز


به نظر من کیوباکس بهتره. تمام مشخصاتش در سایت http://forum.tbsteam1.net/index.php نوشته شده برای توضیحات بیشتر به این سایت مراجعه کنید. اشتباه متوجه شدید اسکای استارها هستند که با سیمبل ریت بالا مشکل دارند و نیاز به اورکلاک دارند ولی کیو باکس ها بدون مشکل با ف ر کانس 11543 که سیمبل ریت آن 39999 هست دانلود داره

در مورد سوال بعدی شما باید بگم که این کارت مخصوص اس2 ساخته شده اند و استریم ریدر آن هم در قسمت اسکاینت وبلاگ موجوده !  قابلی نداره



کامنت آقا ابی گرامی:


سلام
آیا الان گروه مجانی وجود دارد یا خیر؟


پاسخ:
سلام شرمنده که پاسختان دیر شد

فعلا گروهی نیست





کامنت  dvbss2   گرامی:



با سلام 
میخواستم بدونم وضعیت دانلود روی جهت های مختلف چطوره.

ترافیک ارسالی و فایل مفید در روز 

ماهواره های دبلیو 6 و هند و دبلیو 3
با تشکر
پاسخ:
سلام شرمنده که پاسختان دیر شد

دوست عزیز بنده جهت دبیلو 3 و ان اس اس6 دارم که فعلا جالب نیست

ولی جهت دبلیو3 و ف ر کانس 10770 دیشب بدک نبود و خوب فایل گرفته(dsl)





کامنت آقا mostafa گرامی:


salam man mikham ozviyat egiram ba karte dvb starsky2 t pci ke moshkli naare age moshke nadare be an yk esterak bedin va begin cheghad pool bayad variizkonam


پاسخ:
سلام شرمنده که پاسختان دیر شد

نه مشکلی نداره 

برای عضویت به سایت http://01.shopdvb.ir/ مراجعه کنید






کامنت آقا محمد گرامی: 


وب سایتش چیه؟


پاسخ:
سلام شرمنده که پاسختان دیر شد


http://01.shopdvb.ir/





کامنت آقا حسام گرامی :


سلام خسته نباشید.
من الان فایل TakOffline_The_Expendables_2010_720p رو تا پارت 45 دارم ولی هنوز انگار ناقصه. هر جا که به فکرم رسید گشتم ولی لینک های دانلود بقیه پارت هاش رو پیدا نکردم، شما هم فقط چند تا از پارت هاش رو اینجا لیک گذاشتین.

لطفن کمکم کنید و راهنماییم کنید که باید چکار کنم؟


پاسخ:
سلام شرمنده که پاسختان دیر شد


دوست عزیز این لینکها ناقصی شبهای گذشته هست

اینم لینکها

لینک دانلود


داخل یک فایل تکست برای شما قرار دادم




کامنت آقا mostafa گرامی :


salam ok man ono hamin 30 min pish khondam mishe begim mn mitonam ba in dvb az vip shoma estefade konam


پاسخ:
سلام دوست عزیز

کارتهای دی وی بی اس1 و اس2 به راحتی میتوانند از ف ر ک ا نس 10928 دانلود داشته باشند




کامنت آقا داود گرامی :



ممنون که جواب دادینراستی بهترین کارت dvb از نظر شما کدام هستش و مزایاش چیه و از کجا میشه تهیه کرد و قیمتش چنده؟ لطفا در قسمت یکی از پستها در صفحه اصلی جواب بدید . مرسی


پاسخ:
سلام شرمنده که پاسختان دیر شد


دوست عزیز به نظر من کیوباکس یا پروف کارتهای خوبی ارائه داده اند

میتوانی مدلی که به سیستمت بخوره را تهیه کنی

به نظر من از سایتهای مختلف میشود تهیه کرد ولی سایت مطمئنی مثل شاپدی وی بی را به شما پیشنهاد میدهم که خود من هم کارتم را از این سایت تهیه کردم      

ولی تصمیم با خودتان هست




با عرض سلام خدمت دوستان


شرمنده از اینکه وبلاگ دیر آپدیت می شود و این به خاطر نبودن من در منزل هست

 ( مشکلات شخصی)و در حال حاضر هم از سیستم اقوام وبلاگ را بروز می کنم


کامنت آقا مجید گرامی:


عنوان نامهفر ک ان س
متن نامهسلام دوسته عزیز
لطف می کنی فر ک ا نس دانلود آفلاین را بهم بدی ؟

یعنی همین فرک ا ن سی که توی سایت هست همینو تنظیم کنم ؟
Sat: EutelSat W3
Frequency: 10928
Symbolrate: 27500
Polarization: Vertical

ممنون میشم با ایمیل جواب رو بدی
با تشکر


پاسخ: بله دوست عزیز منظورم همین ف رکانس هست




کامنت آقا بهزاد   گرامی:

عنوان نامهعضویت
متن نامهبا عرض سلام و خسته نباشید
به تازگی وارد دانلود آفلاین شده ام و یک آماتور محسوب میشوم.
خواهشمندم توضیح کاملی راجع به دانلود آفلاین سایت خود و شرایط عضویت در این سایت و تنظیمات مورد نیاز برای دانلود آفلاین را برایم به زبانی ساده توضیح دهید

متشکرم

پاسخ: بهترین راه برای آموزش مطالعه آموزش اسکاینت هست که در چندین پست در قسمت آموزش وبلاگ موجوده


کامنت آقا علی اصغر  گرامی

عنوان نامهپید و مک ادرس رو کجا وارد کنم
متن نامهبا سلام و خسته نباشید به شما
من تازه یک ماه از اینترنت افلاین استفاده میکنم لطفا بگید این پید ومک ادرس رو کجا وارد کنم
امروز میخوام از فرکانس شما دانلود کنم خواهش میکنم کمکم کن

پاسخ: دوست عزیز بهتره که همانطور که به دوست دیگرمان هم گفتم آموزش اسکاینت را مطالعه کنید

پید در فایل skynet.ini و مک در فایل رولز باید وارد بشه




کامنت آقا 3max گرامی


عنوان نامهفعال نشدن پید
متن نامهبا سلام 
مدتی استکه پید 3010 تا 3013  در برنامه اسکای 
گرابر  . 2.8.6.4 فعال یا اسکن نمیشود  لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

پاسخ : دوست عزیز پیدها فعال هستند و بر روی پید 3013 و3012 و 3011 دانلودهای زیادی انجام میشود. بهتر هست شما از اسکاینت استفاده کنید




پاسخ دیگر دوستان هم در قسمت نظرات همان پستی که نظر داده اند قرار گرفت



کامنت آقا میلاد   گرامی :


عنوان نامهآدرس جدیدی شاپ دی وی بی
متن نامهسلام محمد عزیز

آدرس جدید شاپ دیویبی رو توی وبلاگت بزار !

پاسخ :  سلام دوست عزیز    . فکر کنم مشکل از سرورشون باشه و مشکل ف ی ل تر شدن نداره


شاید بزودی با همین آدرس سایتشون بالا بیاد



کامنت آقا مهرداد گرامی:


متن نامهسلام.در مورد دی سی ها سوال دارم.من روز سه شنبه حدود ساعت 3 بعد از ظهر اسکاینت رو اجرا کردم و تا 6 ساعت بعد کار میکرد.در این مدت حتی 1 دی سی هم نداد!!!.من که مونده بودم چی شده.قبلش یک سری کارها کرده بودم ولی چون جواب نداده بود به فکر نصب اسکاینت لینوکسی تحت ویندوز افتادم.اسکاینت لینوکسی رو کامل نصب کردم و اجرا.منظورم همون اسکاینتی هست که باید چند تا نرم افزار نصب کنی.نه این اسکاینت هایی که در اینوبلاگ قرار دادین.تمام این کارها رو شب قبل سه شنبه یعنی روز دوشنبه انجام داده بودم. بعد از اون 6 ساعت بدون دیسی ...دیشب(سه شنبه)اسکاینت رو اجرا کردم که تا بعد از ظهر چهارشنبه در حال اجرا بود.در طی 18 ساعت کار کردن مداوم تنها 15 دیسی انداخت.اما امروز بعد از ظهر که اسکاینت رو راه انداختم باز مثل قبل شد.یعنی دسی سی های زیاد...اول که اسکاینت رو راه میندازم دی سی صفر هست تا چند دقیقه اول و بعد از اون دسی ها ها شروع میشه.فکر کردم حتما در طی دو روز گذشته دیسی ندادن به خاطر خود فرکانس بوده نه به خاطر دستکاری های خودم.
دیسی ها هم برای من باعث ناقص شدن فایل ها میشه.
الان میخوام بپرسم از شما و دوستان دیگر که در دو روز گذشته وضعیت دی سی ها برای شما و دیگران چطوری بوده؟
آیا مثل من با تمام شدن دیسی ها مواجه و مثل من تعجب کردین؟یا اینکه نه مثل گذشته دسی هاتون زیاد بوده.
کارت من هم اسکای استار 2.6 هست.و لطفا اسکای نت خودتون رو هم آپلود کنید تا تست کنم.من که هنوز نفهمیدم قضیه دی سی ندادن ها چی بوده.با تشکر از شما


پاسخ: من این دو روز خونه نبودم یعنی الان هم خونه نیستم !!


ولی نسبت به روزهای گذشته دی سی به نظرم کمتر بوده . من که مشکل پار ا زی ت دارم و نمیتوان نظر بدهم


دوستانی که این مطلب را میخوانند در قسمت نظرات این دوستمان را راهنمایی کنند






کامنت آقا مجید  گرامی:


متن نامهسلام آقا. من تاحالا سایت به این خوبی درزمینه آفلاین ندیده بودم .از شما هم بسیار ممنونم درمورد راهنمایی خرید کارت مناسب. چی میشه عضوگیری یک دوره را روی ف ر ک انس 10928 شروع کنیم . باور کن شما استارت کن ماهم کمک میکنیم و عضوگیری را شروع کنید تا یک دانلود آفلاین به یادماندنی روی دبلیو سه داشته باشیم. من خودم اولین نفرم که اعلام آمادگی میکنم. باز هم ممنونم

پاسخ: دوست عزیز شروع دوره برای بنده کاری نداره ولی بدلیل مشغله کاری بعضی از روزها اصلا به سیستم و اینترنت دسترسی ندارم به همین دلیل با مشکل روبرور خواهیم شد.



کامنت آقا احسان  گرامی:


عنوان نامهتشکر . سوال . تشکر بیشتر
متن نامهسلام . ممنون از جوابگویی به موقع تون . یه سوال . بعضی فایل های RAR گه دانلود میشه ترتیب اسمی ندارند و نمیشه فهمید کدوم یکی قسمت اول هست که اونارو باز کنیم باید چه کار کرد . یک جام معرفی کنین که بشه پسورد های این فایل ها رو پیدا کرد . آیا نرم افزار خاصی واسه این کار هست . راستی واسه این که بخوایم همزمان از دو اسکای نت استفاده کنیم یک فایل روبعضی  سایتا معرفی کردن که معمولا دانلود نمیشه .... شما جایی سراغ ندارین .. شرمنده که یکم زیاد شد . فعلا تنها جایی که زود جواب میدن شمایین . مرسی ایشالا دیسی هاتون بخوره توسر بعضی ها


پاسخ : سلام دوست عزیز . تنها راهش باز کردن اون فایل rar هست و دیدن شماره پارت اون فایل و رینیم کردن دستی هست. نرم افزار های پیدا کردن پسورد هستند که بر اساس پسوردهایی که در بانک پسورد آنها موجوده میتوانند فایلها را باز کنند که بیشتر مواقع جواب نمیدهد . بیشتر پسورد ها در بانک پسورهای این نرم افزار موجود نمی باشد.

بهترین راه برای پیدا کردن پسورد مراجعه به سایت فری افلاین ویا ای تی ست و به بخش پسورد فایلهای دانلودی می باشد.




کامنت آقا حامد  گرامی


عنوان نامهسلام خسته نباشید
متن نامهبا عرض سلام وخسته نباشید

سایتی تخصصی (انجمن تخصصی ماهواره ) 

www.king-offline.com

پاسخ : ممنون از شما



کامنت آقا عزیز  گرامی :


متن نامهسلام اقا محمد  اقا خواهش میکنم راهنماییم کنید..ما یه کارت دی وی بی sky star2c-pci خریدیم بعد این رسیور خودمون رو دادیم به یکی ازاقوام حال موندیم کانالهای پکیج bis رو چجوری بازکنیم.بعدش ما برای استفاده از دانلود افلاین رفتیم تو سایت open sky ثبت نام کردیم یه قسمت ثبت نام این بود که از کدوم ماهواره استفاده میکنید مازدیم w3 وبعد فرکانسشو دادیم 10982(تو این ماهواره فقط این فرکانس بود) سیگنالشو تا 80 بردم البته ازروی رسیور ولی نمیدونم چرا کارت دی وی بی 43 نشون میده ...درمورد سخت افزار سیستم من که کمی قدیمی هست cpu celeron 2.88 Meg Hertzو رم 512 میتونم از دانلود افلاین استفاده کنم؟ ممنون قربان ...ببخشید که سوال طولانی شد

پاسخ : سلام دوست عزیز

برای باز کردن پکیج ها باید به وبلاگ یا سایتهای تخصصی در این باره مراجعه کنید مثل سایت بالا یا وبلاگ درباره ماهواره که در لینک دوستان موجوده. 

برای افلاین هم نایز به ثبت نام در سایت اپن اسکای نیست و این شرکت اکانت انلاین ارائه می دهد 

شما برای افلاین نیاز به برنامه دانلود افلاین(مثلا اسکاینت ) نیاز داری

کیفیت دریافت شما ربطی به سیستمتان نداره ، تیونر کارت شما قوی تر بوده که کیفیت بالاتری نشون میدهد ولی باز اتصالات را چک کن ببین اونجا مشکلی نیست یا سیمت چند تیکه نباشه در آخر از یک برنامه دانلود افلاین استفاده کن ببین مشکا دی سی و سوختن فایل را نداشته باشی دیگه هیچ مشکلی نیست.




کامنت آقا مجید  گرامی :


متن نامهسلام دوست گرامی. ممنون از اینکه پاسخم را دادید. بنظر شما کارت رسیور( اسکای استار اس تو ) برای آفلاین مناسبه؟ اصلا نظر خود شما چیه؟ اگه لطف کنید بهترین کارت رو با قیمتش بگین ممنون میشم. خدانگهدارتان با این سایت توپ و باحالتان

پاسخ شما : سلام دوست عزیز


این کارت بسیار قدرتمندی هست و اس2 را هم ساپورت میکنه ولی اگر بخواهی از فرکانس های ان اس اس( مثلا 11543) دانلود داشته باشی باز نیاز به اورکلاک هست

پس به شما پیشنهاد خرید کارت کیوباکس یا پروف را میدهم




کامنت آقا مهرداد   گرامی:


سلام.آقا محمد رضا.میتونی این لینک رو برای من (شما بزرگواری) مستقیم کنی یا از دوستان در خواست کنی.
۳ ساعت تمام با دیال در اینترنت و گوگل گشتم ولی نتونستم مستقیمش کنم.برای ترمیم میخوام.ممنون و شرمنده

http://www.filebling.com/hi96lw5mmz71/windxp2010.part6.rar.html


پاسخ : 


دوست عزیز  این لینکت را نتونستم مستقیم کنم ولی لینک دومت را مستقیم کردم و در قسمت نظرات قرار دادم


زودتر دانلودش کن تا پاک نشده



کامنت آقا پیمان گرامی


عنوان نامهارتباط
متن نامهسلام خوبی آقا ممنون از سایت عالی شما
میشه توی یاهو مسنجر شمارو داشته باشم؟ 
آیدی یاهو خودت رو بهم بده
راستی در مورد م اه و اره NSS7 خبر داری؟ میگن سرعت مک هاشون بالای 2 مگ هستش

پاسخ : سلام دوست عزیز


ایدی من offlinedvb1 هست . ولی متاسفانه اینترنت بنده با یاهو مسنجر مشکل پیدا کرده و نمیتوانم ازش استفاده کنم و فقط بعضی مواقع با ایمیل پیغام های دوستان را می بینم و ادد میکنم


این جهت هم اکانت پر سرعت داره ولی گرفتش بسیار  مشکل هست و ارزش وقت گذاشتن را نداره






کامنت آقا مجید  گرامی :


متن نامهسلام آقا.دانلود آفلاین ف ر ک ا ن س 10928 هم اینقدر دیسی داره که نگو. آقا با این دیسی ها خیلی از فایلهای ما میسوزه چکار کنیم؟بریم روی جهت ان اس اس باید کارتمون را عوض یا اورکلاک کنیم. فرکانس اس دو هم با کارت اسکای استار 2.6 نمیشه گرفت. آخه به ما بگیم چه کارتی بگیریم که از اینهمهدردسر راحت بشیم و همیشه غصه اس یک و اس دو را نخوریم. در ضمن مثل اینکه گروهها هم دارن با هم لج و لجبازی میکنن که هر کی میره روی یک ماهواره. چه میشه همه برگردن اس یک و آنهم ف ر ک ا ن س 10928.ممنون


سلام آقا مجید :  حتما کیفیت شما پایین هست که فایلهاتون میسوزه .د ی ش تان را بیشتر تنظیم کنید.

این جهت دی سی داره ولی فایلی نمیسوزه ( به طور مثال دی سی بنده الان در طی 6 ساعت 22000 هست) ولی فایلی نسوخته.

جهت ان اس اس 6 هم خوبه ولی اونجا هم دی سی داری و باید دی شت خوب تنظیم باشه و مشک پا ر از یت هم نداشته باشی. متاسفانه با اینکه د ی شم خوب تنظیم هست بعضی اوقات مشکل پا را زیت درام و فایلهام میسوزه


در حال حاضر مک لاین خوب داره فایل میگیره و مثل قبل دیگه شیر نیست و سرعت بالایی داره  ولی این دی سی اذیت میکنه. به نظر من بهتر هست کارت جدید و با پشتیبانی اس2 تهیه کنی( هم مارک  پروف خوبه و هم کیوباکس) 

کارت شما اس2 را ساپورت نمیکنه و با اورکلاک کردنش فقط میتوانی اس1 را داشته باشی . (این جهت ترافیکش بالاست به همین خاطر کارت نیاز به اورکلاک داره) گروه ها هم با هم لجبازی نمیکنند . گروه ها دنبال جهت مناسب هستند تا هم مک پرسرعت و نامحدود و هم غیر قابل هم باشه میگردند.



کامنت آقا احسان  گرامی :


عنوان نامه
متن نامهسلام . من تو زاهدان زندگی می کنم . همیشه آخرین خبرا رو از شما میگیرم . دستت درد نکنه .  اسکای استار 2  دارم و از 10928 دانلود می کنم . خیلی ضعیفه و ناقصی هم دارم .می خواستم ببینم  nss6 تو این شهر جواب میده ؟ و یهتر از جهت فعلیمه ؟ و اگه اسکای نت خوب واسه 10928 که فیلم و موزیک بگیره دارین واسم بزارین .


پاسخ :


دوست عزیز کیفیت پایین باعث دی سی میشه و در نتیجه سوخن فایلها. ولی این جهت همین جوری هم دی سی میندازه ولی روی فایلها تاثیری نداره. برای دانلود ار مسیر ان اس اس 6 باید کارتت را اورکلاک کنی که من به شما تعویض یا خرید کارت جدید را پیشنهاد میکنم تا بتوانی بدون دی سی دانلود داشته باشی. این ستلایت بر روی منطقه شما پوشش داره


از لینک زیر میتوانی خودتت بیم این ستلایت را مشاهده کنی


http://ir.flysat.com/nss6-beam.php





کامنت آقا امیر گرامی


عنوان نامهکد اپی ادرس
متن نامهمن یک سایت دارم میخواستم بدونم کد 
html
این اپی ادرس را ازکجا گیر اوردید

ممنون

http://iranengin.com/


پاسخ : تا اوجایی که میدونم ، میتوانی در cmd ویندوز این دستور را بنویسی


ping www.iranengin.com

و بعد اینتر بزنی که ای پی سایت را میدهد


مطمئن نیستم ، دوستان اگه اشتباه گفتم صحیح آن را در قسمت نظرات اعلام کنند



کامنت آقا رضا  گرامی :


عنوان نامهفایلها مشکل دارند
متن نامهسلام خسته نباشید.اگه ممکنه فیلم زیادتر دانلود کنید با خجم کم وکیفیت بالا(mkv) چون فایلهای شما خیلی بزرگند وهمیشه یکی دوتاش کامل دانلود نمیشنو من مجبورم همه اش و دیلیت کنم.تازه هوا داره بادی میشه وفایلا میسوزن.ممنون از محمدرضای عزیز

پاسخ :  دوست عزیز بنده دانلودی انجام نمیدهم و فقط اخبار دانلود افلاین را اعلام میکنم




کامنت  آقا حمید گرامی :


عنوان نامهپیشنهاد
متن نامهسلام بر محمدرضای عزیز 
اقا حرف زیادی دارم.ولی خلاصه میگم.از پارسال تا حالا افلاین خیلی ضعیف شده و چنددستگی بین افلانبازها بوجود امده.قبلا افلاین ایران معروف شده بود حتی توی ترکیه ودبی واذربایجان هم ازش استفاده مکردند.خلاصه میکنم.ازشما میخواهم که از گروهها بخواهید همه روی دبلیو3  بییایند و این چند دستگی رو کنار بذارند تا دوباره دانلود ایرانی جایگاه قبلی خودش را پیدا کنه ودر مقابل اعراب وروسها که همه اش فایلهای xxx  دانلود میکنند فرهنگ ایرانی برتریش و نشون بده.البته بنظر من اگه شما از بچه ها بخواهید این کارو میکنند با یک اسم واحد وقوی مثل پرشین گلف .چون شما برای افلاین خیلی زحمت کشیده اید وحرف شما رو قبول میکنند.ببخشید که جمله هام اینطوریه .میخواستم همه حرفامو زده باشم. بامید داشتن یک دانلود قوی وواحد برای ایران وایرانی


پاسخ :  دوست عزیز من هم مثل شما !!!


اصلی ترین مشکل گروه ها اکانت  م ا ه و ا ر ه ای هست که فعلا اکانت درست و حسابی که امنیتش بالا باشه پیدا نمیشه !!

قبلا اکانتهای اپن اسکای خیلی خوب بود . هم نامحدود و هم سرعتشون شیر نمیشد

ولی الان هم محدودیت حجمی دارند و هم سرعتشون تضمین نشده هست و بمرور زمان کمتر میشه.و در ضمن هزینه این اکانتها نسبت به سرویسی که میدهند بالاست.

 ولی یک مزیتی که داره اینه که هک نمیشه


جهت های دیگه اکانتهای نامحدود و پر سرعت دارند ولی متاسفانه سه سوته هک میشن و اصلا به صرفه نیستند


مطمئن باش اگر مک پرسرعت و نامحدود  و با امنیت بالا پیدا بشه گروه ها سریع سرویسشون را مثل قبل شروع میکنند




سلام دوستان 


چند تن از دوستان سوالاتی از من پرسیده بودند 


که پاسخ آنها در قسمت نظرات  وبلاگ قرار گرفت




 کامنت آقا مجید  گرامی :


سلام استادگرامی. عزاداری قبول. میخواستم بپرسم اسکاینت فیش ست ورژن 1/0 چرا فایلها را کامل دانلود نمیکنه؟پوشه تمپ حجیم درست میکنه ولی فایلی را کامل نمیکنه. من روی ف ر ک ا ن س 10770 با 60 درصد کوالیتی تست کردم .کارمیکنه ولی فایلها را کامل نمیکنه. ممنون میشم پاسخ بدید


پاسخ :


سلام دوست عزیز ممنون از شما. قبول حق


من هم مثل شما یک فرد معمولی هستم و فقط اخبار افلاین را از گوشه کنار جمع میکنم و در این وبلاگ قرار میدهم تا مشکل بعضی از دوستان که اینترنت پر سرعت ندارند راحت تر بشود


این نوع اسکاینت برنامه نویسی آن بدین شکل هست که فایلهای  tmp زیادی میگیره. مثل اسکاینت های لینوکسی تحت ویندوز که  نیاز به رم بالایی داره

ولی نوع دیگرش (20a) این گونه نیست و مثل همین اسکاینت های معمولی که نه رم بالا میخواد و نه سیستم قوی و حجم پایینی از  سی پی یو را هم اشغال میکنه ولی بعضی از دوستان امتحان کردن میگن ورژن 

FishSat 1.1 فایلهای بیشتری و کاملتری میگیره !  من که نتونستم امتحان کنم  !!!


درصد کیفیت شما هم خوب هست



کامنت h گرامی :


با سلام و عرض خسته نباشید من حدود 1 هفته است که دانلود آفلاین رو شروع کردم ولی متاسفانه تا حالا نتونستم فایل ایرانی رو دانلود کنم فعلا روی W3Aهستم واز اسکای گراببر استفاده میکنم
آیا روی همین جهت باشم؟
برای دانلود ایرانی روی چه فرکانسی برم؟ با چه مشخصاتی؟ (بیشتر میخوام آهنگ و کلیپ ایرانی دانلود کنم)
لطفا پاسخ را به ایمیل من بفرستید
لطفا کمک کنید باتشکر.



پاسخ : 


دوست عزیز سلام . بهتر هست از اسکاینت استفاده کنید


در مسیر دبلیو3 و فر ک ا ن س 10928 مکها یایرانی شخصی زیادی هست که نیاز شما را تا خدودی از لحاظ فایلهایی که گفتید برآورده خواهد کرد ولی اسکای گرابر برنامه مفیدی برای افلاین نیست


پس بهتر هست از اسکاینت با رولز و یا ریجکس جدید استفاده کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد